loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 261 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای افشین آذری به نام سرنوشت

http://dl.tak3da.com/download/1394/10/Afshin%20Azari%20-%20Sarnevesht.jpg

 



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید افشین آذری سرنوشت

خسته نباشی سرنوشت

زندگیمو رقم زدی

بگو که چی گیرت اومد این همه به پرم زدی

تا خواستم از جا پا بشم به درو دیوارم زدی

خسته نباشی سرنوشت خسته نباشی

خسته نباشی سرنوشت

زندگیمو به هم زدی

دست گلت درد نکنه زخماتو به دلم زدی

خنجرتو توو قلبه من هی پشته سر هم زدی

خسته نباشی سرنوشت خسته نباشی

دست رو هر چی که گذاشتمو

ازم گرفتیو گفتی تقدیرته

هر چی نداشتمو داشتمو ازم گرفتیو گفتی تقدیرته

هیچی نگفتمو عشقمو باختمو ساختمو تکلیفه من چیه

بگو ببینم بگو ببینم

آخه تقصیره من چیه

دست رو هر چی که گذاشتمو ازم گرفتیو گفتی تقدیرته

هر چی نداشتمو داشتمو ازم گرفتیو گفتی تقدیرته

هیچی نگفتمو عشقمو باختمو ساختمو تکلیفه من چیه

بگو ببینم بگو ببینم

آخه تقصیره من چیه

اگه آدما با هم میگن فرقی ندارن

چرا من نمیخندم نمیخندم

اگه دنیا قشنگه واسه همه یه رنگه

چرا من پره دردم پره دردم

دست رو هر چی که گذاشتمو

ازم گرفتیو گفتی تقدیرته

هر چی نداشتمو داشتمو ازم گرفتیو گفتی تقدیرته

هیچی نگفتمو عشقمو باختمو ساختمو تکلیفه من چیه

بگو ببینم بگو ببینم

آخه تقصیره من چیه

دست رو هر چی که گذاشتمو ازم گرفتیو گفتی تقدیرته

هر چی نداشتمو داشتمو ازم گرفتیو گفتی تقدیرته

هیچی نگفتمو عشقمو باختمو ساختمو تکلیفه من چیه

بگو ببینم بگو ببینم

آخه تقصیره من چیه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی