loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 406 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی یغمایی به نام من عاشقت شدم

مهدی یغمایی آهنگ من عاشقت شدم

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مهدی یغمایی من عاشقت شدم

تو اوجه درگیری دستامو میگیری
وقتی حواسم نیست
نزدیکتر از پیرهن یا از رگه گردن

غیر از تو واسم نیست وقتی حواسم نیست
من عاشقت شدم

با تمومه قلبم با تمومه وجود
احساسه من نسبت به تو کم شدنی نبود
دوست داشتنت خدا

همیشه واسه من عینه عبادته
با تو آروممو خیالم یک عمر راحته با تو

دلم که میلرزه میترسه یک لحظه
بشم فراموشت

اما تو محکمتر میگیری تا آخر منو تو آغوشت
نشم فراموشت

من عاشقت شدم

با تمومه قلبم با تمومه وجود
احساسه من نسبت به تو کم شدنی نبود
دوست داشتنت خدا

همیشه واسه من عینه عبادته
با تو آروممو خیالم یک عمر راحته با تو عبادته

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی