loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 120 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از بابک جهانبخش به اسم صداى عشق

بابک جهانبخش آهنگ صداى عشق

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

صدای قلبت تپش قلبم
صدای عشقه یکیه باهم
ما دوتا آدم با دوتا اسمیم
ماها یه روحیم تو دوتا جسمیم
کسی نیست مثله تو هنوز که بتونه بشه همه دنیام
هنوزم عاشق توام تو میدونی چی بگم تورو میخوام
دوست دارم دوباره مثل اون روزا بازم عاشق شیم عزیزم
دوست دارم بدونی وقتی نیستی حال من خرابه و مریضم
دوست دارم یه لحظه بشینی تو رو به روم
من آرزومه باشی
غمگینه دله من خیلی سخته کم بیاره اون که پا به پاشی
مگه میتونی جدا شی

مثله یه ساحل توی غروبی
مناگه بچم
همیشه خوبیم
هوای بارون رو تن قایق
منو تنها منو تو عاشق
به تو نزدیکمو تو دور
دوتامون خسته ی غرور
پره دردیم
نذار عادی شه عاشقی
توی آتیش چه عاشقی
چرا سردیم
چرا سردیم

دوست دارم دوباره مثل اون روزا بازم عاشق شیم عزیزم
دوست دارم بدونی وقتی نیستی حال من خرابه و مریضم
دوست دارم یه لحظه بشینی تو رو به روم
من آرزومه باشی
غمگینه دله من خیلی سخته کم بیاره اون که پا به پاشی
مگه میتونی جدا شی

دوست دارم دوباره مثل اون روزا بازم عاشق شیم عزیزم
دوست دارم بدونی وقتی نیستی حال من خرابه و مریضم
دوست دارم یه لحظه بشینی تو رو به روم
من آرزومه باشی
غمگینه دله من خیلی سخته کم بیاره اون که پا به پاشی
مگه میتونی جدا شی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی