loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 129 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

 

امین حبیبی آهنگ ترکم نکن

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

 

واسه دل بریدن از من دیره
منو عاشق خودت کردی تو
خیلی وقته که بت عادت کردم
با تو میبینم همه دنیارو
تو برام مثه نفس میمونی
زندگیه من به تو وابستس
جای هیشکی جز تو تو قلبم نیست
دله عاشقم بهت دلبستس
ترو خدا تنهام نذار ترو خدا ترکم نکن
ترو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن نرو
ترو خدا تنهام نذار ترو خدا ترکم نکن
ترو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن

مگه خبر نداری از دلم که
منو اینجوری میذاری و میری
مگه نمیدونی جون منی تو
که داری جونمو از من میگیری
من از دل تنگی میمیرم عزیزم
عزیزه من بمون کنارم
اعذاب رفتنت برام عذابن
نده طاقت دوریتو ندارم
ببین تا حرف رفتن تو اومد
توی یه لحظه انگار پیر شدم من
هنوز نزفتیو اینجایی اما
تو درد رفتنت اسیر شدم من

ترو خدا تنهام نذار ترو خدا ترکم نکن
ترو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن نرو
ترو خدا تنهام نذار ترو خدا ترکم نکن
ترو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی