loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 280 جمعه 11 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علیرضا روزگار به نام در دسترس نباش

علیرضا روزگار آهنگ در دسترس نباش

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار در دسترس نباش

در دسترس نباش

دلتنگ شیم یکم
من عاشقه توام حتی اگه نگم

بیا یکی دو روز بازم مثه قدیم جدا بشیم ولی دل به کسی ندیم
من قهر میکنم تو گل برام بیار دلگیر میشمو تو از دلم درار
وقتی دلت گرفت منو صدا بزن وقتی دلت گرفت بشین کناره من
پیر شدیم آره زمین گیر شدیم دیر شده ولی چه دلگیر شدیم

پیر شدیم آره زمین گیر شدیم
دیر شده ولی چه دلگیر شدیم

مثه گذشته ها بیا یکی دو بار با دلهره بریم بازم سر قرار
رو نیمکتایه پارک پیشه درخت کاج اول جدا شدن یا حتی ازدواج
من قهر میکنم تو گل برام بیار
دلگیر میشمو تو از دلم درار

وقتی دلت گرفت منو صدا بزن وقتی دلت گرفت بشین کنار من

پیر شدیم آره زمین گیر شدیم دیر شده ولی چه دلگیر شدیم

پیر شدیم آره زمین گیر شدیم

دیر شده ولی چه دلگیر شدیم

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی