loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 143 جمعه 22 خرداد 1394 نظرات (0)

 آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی از فتاح فتحی به اسم دلم طاقت نداره+متن

فتاح فتحی آهنگ دلم طاقت نداره

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید فتاح فتحی دلم طاقت نداره

ببین حالو روزمو چقد گریه داره

نمیتونه هیچی به یادت بیاره

منو این دلی که واست بیقراره

یا چشمایه خیسی که چشم انتظاره

دلم بشتر از این که طاقت نداره

به این حالو روزم که عادت نداره

بخوادم نمیشه به یادم نیاره

تو نیستی محاله که بارون نباره

کجایی ببینی چقد بیقرارم

هنوزم به جز تو کسیو دوست ندارم

نمیخوابم هر شب پر از اضطرابم

بگو شب بخیر تا بتونم بخوابم

ببین خونه بی تو چقد سوتو کوره

یکی بود که نیستی یکی هست که دوره

یکی که به جز اون کسی رو ندارم نمیدونه شاید دارم کم میارم

دلم بشتر از این که طاقت نداره به این حالو روزم که عادت نداره

بخوادم نمیشه به یادم نیاره تو نیستی محاله که بارون نباره

کجایی ببینی چقد بیقرارم هنوزم به جز تو کسیو دوست ندارم

نمیخوابم هر شب پر از اضطرابم بگو شب بخیر تا بتونم بخوابم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی