loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 163 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از امید علومی به اسم دلم برات تنگ

امید علومی به نام دلم برات تنگ

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

دنیام امیدم باشی پیشم

احساسمو ندیدی رفتی بدون تو شکستم غصه خوردم
روزی صدبار از خدا میخواستم ببینمت نمیشد و میمردم

دوست دارم منه بیچاره قلبم واسه تو بی قراره
دنیام امیدم باشی پیشم
هرشب داره چشام میباره زندگیمم تیره و تاره
دنیام امیدم باشی پیشم
آره دنیام امیدم باشی پیشم

 ♫♫♫

تنها نشستم تو اتاقم همه خاطره هاتم روبرومه
اگه سراغی از دلم نگیری بدون کار دلم دیگه تمومه
بدون کار دلم دیگه تمومه

دوست دارم منه بیچاره قلبم واسه تو بی قراره
دنیام امیدم باشی پیشم
هرشب داره چشام میباره زندگیمم تیره و تاره
دنیام امیدم باشی پیشم
آره دنیام امیدم باشی پیشم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی