loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 315 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از حامد پهلان به اسم شیرین شیرینی

حامد پهلان آهنگ شیرین شیرینی

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید حامد پهلان شیرین شیرینی

دلم عاشقته نگاهت میکنم

بمونی عشقمو به تو ثابت میکنم

دلم دیوونته آره هم خونته

به تو میدم جونمو اگه همین بهونته

شیرین شیرین شیرینی به دله من میشینی

دنیارو میریزم پات اگه پیشم بشینی

شیرینو فرهادو امشب منو تو هستیم عشقم

عاشقه هم میمونیم دلارو بستیم عشقم

شیرین شیرین شیرینی به دله من میشینی

دنیارو میریزم پات اگه پیشم بشینی

شیرینو فرهادو امشب منو تو هستیم عشقم

عاشقه هم میمونیم دلارو بستیم عشقم

دلم عاشقته نگاهت میکنم

بمونی عشقمو به تو ثابت میکنم

دلم دیوونته آره هم خونته

به تو میدم جونمو اگه همین بهونته

شیرین شیرین شیرینی به دله من میشینی

دنیارو میریزم پات اگه پیشم بشینی

شیرینو فرهادو امشب منو تو هستیم عشقم

عاشقه هم میمونیم دلارو بستیم عشقم

شیرین شیرین شیرینی به دله من میشینی

دنیارو میریزم پات اگه پیشم بشینی

شیرینو فرهادو امشب منو تو هستیم عشقم

عاشقه هم میمونیم دلارو بستیم عشقم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی