loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 476 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از پازل باند به اسم چی میشه + متن آهنگ

پازل باند آهنگ چی میشه

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید پازل باند چی میشه

خیلی واسه حالم خوبه که یه حالی تو چشماته
یه حالی دارم که مثه حاله حالاته
این که تو با من اینجایی باعثه حاله عالیمه
یه حالی داری که دلیله خوشحالیمه
چی میشه فاصلمون کمتر شه

تا خستگیامون در شه
این حس هیجان آور شه

عشقت دو برابر شه
هر چی شه فرقی نداره انگار
من مثه همیشه تب دار هر ساعتی از شب بیدار
میخوام تو رو با اصرار بیشتر از هر بار

هر طرفی میرم بازم تو رو اطرافم میبینم
با تو توو فکر روزایه بهتر از اینم
اینکه که کنارم میمونی واسم از هر چی بهتره
خیلی دوست دارم که زمان اصلا نگذره

چی میشه فاصلمون کمتر شه

تا خستگیامون در شه
این حس هیجان آور شه

عشقت دو برابر شه
هر چی شه فرقی نداره انگار
من مثه همیشه تب دار هر ساعتی از شب بیدار
میخوام تو رو با اصرار بیشتر از هر بار

چی میشه فاصلمون کمتر شه تا خستگیامون در شه
این حس هیجان آور شه عشقت دو برابر شه
هر چی شه فرقی نداره انگار
من مثه همیشه تب دار هر ساعتی از شب بیدار
میخوام تو رو با اصرار بیشتر از هر بار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی