loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 369 پنجشنبه 16 مهر 1394 نظرات (0)

موزیک ویدیو جدید و فوق العاده زیبا و دیدنی از گروه بلک کتس به اسم زندگی تازه

گروه بلک کتس موزیک ویدیو زندگی

 

 

 Black Cats - Zendegiyeh Tazeh 1080.mp4 110.8 MB Download
 Black Cats - Zendegiyeh Tazeh 720.mp4 67.9 MB Download
 Black Cats - Zendegiyeh Tazeh 480.mp4 31.5 MB Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید بلک کتس زندگیه تازه

منو تنهاییه خوبم منو آدمه تو آینه

منو زندگی بعد از تو داره دوباره میسازه

منو خندیدن با مردم منو احساسه آرامش

منو خوابیدن بی غصه منو خوابیدن با لبخند

منو این احساسه تازه منو زندگی تازه

تویه روز گرم تابستون تویه شب سرد زمستون

منو خودم با هم خوشبختیم آره میشه میبینی میتونم

دیگه تو این دوره زمونه کی غیر من برام میمونه

منو خودم با هم خوشبختیم آره میشه میبینی میتونم

منو تنهاییه خوبم منو آدمه تو آینه منو زندگی بعد از تو داره دوباره میسازه

منو خندیدن با مردم منو احساسه آرامش

منو خوابیدن بی غصه منو خوابیدن با لبخند منو این احساسه تازه منو زندگی تازه

تویه روز گرم تابستون تویه شب سرد زمستون

منو خودم با هم خوشبختیم آره میشه میبینی میتونم

دیگه تو این دوره زمونه کی غیر من برام میمونه

منو خودم با هم خوشبختیم آره میشه میبینی میتونم

منو رقصیدن تو بارون یا دردو دل با دریا

منو خوندنه یه آواز وقت راه رفتن رو برگا

من خوشم با دلخوشی هام دیگه هیچکسو نمیخوام

دیگه هیچکسو نمیخوام

تویه روز گرم تابستون تویه شب سرد زمستون

منو خودم با هم خوشبختیم آره میشه میبینی میتونم

دیگه تو این دوره زمونه کی غیر من برام میمونه

منو خودم با هم خوشبختیم آره میشه میبینی میتونم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی