loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 459 یکشنبه 01 آذر 1394 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده زیبا از زنده یاد مرتضی پاشایی به اسم خداحافظی

مرتضی پاشایی آهنگ خداحافظی

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

خداحافظی کن که تنها بشم
برام بسه که تو قلب تو جا بشم
دیگه بسه این بغض تکراری و
بگو قبل رفتن دوسم داری تو
خودت راه برو دیگه راحت بکن
کسی نیس بفهمه خیانت بکن
تو که مال من نیستی آخر میری
دیگه پس بهونه چرا میگیری
خداحافظی واسه ما بهتره
دلت آخرین بازیو میبره
برو فکر نکن حال من بد بشه
دیگه وقتشه گریه عادت بشه
خداحافظی کن دستم رو بشه
دلم توی تنهایی ترسو بشه
تمومش کن این بازیو مثل من
به جز یک خداحافظی حرفی نزن
تو خواستی اسیر دو راهی بشی
دیگه وقتشه تنها راهی شی
مسیر من و تو جدا از همه
برو تنها میشم ولی حقمه
خداحافظی کن بدون هراس
خودت میدونی عشق ما اشتباهس
خداحافظی کن داره شب میشه
باید واسه ما دوری عادت بشه
خداحافظی واسه ما بهتره
خداحافظی واسه ما بهتره
دلت اخرین بازی و میبره
برو فکر نکن حال من بد بشه
دیگه وقتشه گریه عادت بشه
خداحافظی کن دستم رو بشه
دلم توی تنهایی ترسو بشه
تمومش کن این بازی و مثل من
به جز خداحافظی حرفی نزن

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی