loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 438 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از امیر علی به اسم حالا که رفتم

امیر علی آهنگ حالا که رفتم

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امیر علی حالا که رفتم

حالا که رفتم چطوره حالت

شنیدم اوضاعتم خوبه

بگو چطوره حالو هوایی

که گفتی با من آشوبه

حالا که رفتم اونکه حسودی میکرد به دنیات همدمته

خدا کنه تا لحظه ی آخر بمونه چون باعثه تنها شدنته

تا حالا شده واسه یه بار

بشینی پای حرفایی که به تو گفتم

چرا حتی یه بار بشینی پای دردایی که به تو گفتم

چرا آخه چرا

تا حالا شده واسه یه بار بگی

اونکه دوست داشت برای چی رفت

چرا آخه چرا اونی که بودی تمومه زندگیش رفت

چرا آخه چرا

وقتی که دنیات پر عذابه

وقتی که خوشبختی پیشه تو خوابه

وقتی که روزات غرق غباره

هیچکسی با تو کاری نداره

وقتی که عشقت دستاتو میگیره

وقتی که میگه از دنیا بدونه تو سیره

یکی پیدا میشه خیلی حقیره

دوست داره دنیات بشه مثله خودش تیره

اما تو اینارو هیچوقت نفهمیدی

تا حالا شده واسه یه بار

بشینی پای حرفایی که به تو گفتم

چرا حتی یه بار بشینی پای دردایی که به تو گفتم

چرا آخه چرا

تا حالا شده واسه یه بار بگی

اونکه دوست داشت برای چی رفت

چرا آخه چرا اونی که بودی تمومه زندگیش رفت

چرا آخه چرا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی