loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 385 چهارشنبه 06 آبان 1394 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی از فرزاد مصطفی به اسم نمیشه باورم

فرزاد مصطفی آهنگ نمیشه باورم

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

نمیشه باورم تمومه زندگیم
از تو لحظه های من بره
تمومه دلخوشیم کناره عکس تو
چشامو دیگه خواب نمیبره
هنوز دلم واست میگیره
آرزوشه دستاتو بگیره
قلب من اینجا نیمه جونه
صدام بکن یه باره دیگه
اینو داره لحظه میگه
سوت و کوره بی تو خونه

چجوری میشه دل کندن
از اینهمه عاشقی دلبستن
خودتم میدونی دیره
چقدر سخته به یکی عادت کنی و بعد از اینهمه خاطره ها تنهایی میره

تمومه کارمم دیگه شب و تنهاییامم میگه
که برام چیزی نمونده
میدونی که همه خاطره هام بغض صدام یه لحظه برام بی تو نبوده

 ♫♫♫

تو از من دورتر میشی منم حس دلتنگی میگیرم
یه لحظه ندیدی که اینجوری با رفتنت ساده میمیرم
شبیه بارونم اینجا ابریه باز
نیستی ببینی دلم تنهاست
تو میری اما این احساس نمیمیره
بدونت قلب من آروم نمیگیره

چجوری میشه دل کندن
از اینهمه عاشقی دلبستن
خودتم میدونی دیره
چقدر سخته به یکی عادت کنی و بعد از اینهمه خاطره ها تنهایی میره

تمومه کارمم دیگه شب و تنهاییامم میگه
که برام چیزی نمونده
میدونی که همه خاطره هام بغض صدام یه لحظه برام بی تو نبوده


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی