loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 449 یکشنبه 01 آذر 1394 نظرات (0)

رمیکس جدید و فوق العاده زیبا از امیر عباس گلاب به اسم دیوونه+متن

امیر عباس گلاب آهنگ دیوونه [رمیکس]

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن ریمیکس آهنگ امیر عباس گلاب دیوونه

دیوونه تو چشمایه من زل نزن
چرا دشمنی میکنی با خودت
مگه من چی دارم که وابسته شی
چرا دشمنی میکنی با خودت , دیوونه

یکم بیشتر راجبش فکر کن
هنوزم میتونی بذاری بری
اگه چند وقت دیگه پشیمون بشی
چجوری میخوای از خودت بگذری
واست بد نمیشه برات سخت نیست
یکی مثله من پیشه تو راه بره
آره حاله من خوبه اما تو چی
خبر داری عمرت داره میگذره

دیوونه تو چشمایه من زل نزن
چرا دشمنی میکنی با خودت
مگه من چی دارم که وابسته شی
چرا دشمنی میکنی با خودت , دیوونه

دیوونه تو چشمایه من زل نزن
چرا دشمنی میکنی با خودت

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی