loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 467 دوشنبه 25 آبان 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از محسن چاوشی به اسم کجایی+متن

محسن چاوشی آهنگ کجایی

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید محسن چاوشی کجایی

یه پاییز زردو زمستونه سردو
یه زندونه تنگو یه زخم قشنگو
غم جمعه عصرو غریبیه حصرو
یه دنیا سوالو تو سینم گذاشتی

جهانی دروغو یه دنیا غروبو
یه درد عمیقو یه تیزیه تیغو
یه قلب مریضو یه آه غلیضو
یه دنیا محالو تو سینم گذاشتی

رفیقم کجایی دقیقا کجایی
کجایی تو بی من تو بی من کجایی

رفیقم کجایی دقیقا کجایی
کجایی تو بی من تو بی من کجایی

آه خدا , ای حبیبم

یه دنیا غریبم کجایی عزیزم
بیا تا چشامو تو چشمات بریزم

نگو دل بریدی خدایی نکرده
ببین خوابه چشمات با چشمام چی کرده

همه جا رو گشتم کجایی عزیزم
بیا تا رگامو تو خونت بریزم

بیا روتو رو کن منو زیرو رو کن
بیا زخمامو یه جوری رفو کن

عزیزم کجایی دقیقا کجایی
کجایی تو بی من تو بی من کجایی

عزیزم کجایی دقیقا کجایی
کجایی تو بی من تو بی من کجایی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی