loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 103 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مهدی دارابی به اسم بفهم

مهدی دارابی آهنگ بفهم

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مهدی دارابی بفهم

تو میری سمته در منم چه بی قرارم دیگه امیدی من به موندنت ندارم

چشامو وقت رفتنت رو هم میذارم نمیشه باورم دیگه تورو ندارم

دیدی نشد بیامو راهتو ببندم دیدی با اینکه رفتی از تو دل نکندم

شبا کنار خاطراتمون میشینم مثه دیوونه ها تو گریه هام میخندم

تنها نرو با من بمون غمو از رفتنت تویه فال من بخون

چشمام به راهه رفتنت اشتباهه روزو شب سیاهه بعد تو بمون

تنها نرو با من بمون

غمو از رفتنت تویه فال من بخون

چشمام به راهه رفتنت

اشتباهه روزو شب سیاهه بعد تو بمون

نرو نذار چشام به گریه مبتلا شه تورو خدا نذار دلت ازم جدا شه

تمومه زندگیم تو دستته عزیزم نذار گلم تو دستتو به رویه ماشه

داری میری ولی آخه چه بی بهونه دوست دارم اینو بفهم آخه دیوونه

حالا که عاشقت شدم داری میذاری میری ذاری تقاصه چیو از من میگیری

تنها نرو با من بمون غمو از رفتنت تویه فال من بخون

چشمام به راهه رفتنت اشتباهه روزو شب سیاهه بعد تو بمون

تنها نرو با من بمون

غمو از رفتنت تویه فال من بخون

چشمام به راهه رفتنت

اشتباهه روزو شب سیاهه بعد تو بمون


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی