loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 122 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از سینا گلزار به اسم دیوونگی

سینا گلزار آهنگ دیوونگی متن آهنگ جدید سینا گلزار دیوونگی

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید سینا گلزار دیوونگی

به اون روزا دلم گرمه و نیستی تو بازم دارم خاطراه هاتو میبازم

خودت نیستیو واسه عکسات شعر میسازم

دنیام خیلی سرده و خالیه بی تو با چی پر کنم جایه خالیتو باید باشیو بهم بگی تو

بیتاب توام بیخیاله منی رویایه منو آتیش میزنی با رنگ چشات داری دل میبری تو ماله منی

دستات بگو توو دستایه کیه این عاشقی نیست دیوونگیه

نیستیو چشات باز بارونیه این بازی چیه

ازت دورم دلم تنگه وباز بیقرارم نگرانمو دلشوره دارم

کاش یه راهی باشه که بی تو دووم بیارم

شبهام پره گریه و هق هقه بی تو هنوزم دلم عاشقه بی تو , تو که آرومه زندگیتو

بیتاب توام بیخیاله منی رویایه منو آتیش میزنی با رنگ چشات داری دل میبری تو ماله منی

دستات بگو توو دستایه کیه این عاشقی نیست دیوونگیه , نیستیو چشات باز بارونیه این بازی چیه

به اون روزا دلم گرمه و نیستی تو بازم دارم خاطراه هاتو میبازم

خودت نیستیو واسه عکسات شعر میسازم

دنیام خیلی سرده و خالیه بی تو

با چی پر کنم جایه خالیتو باید باشیو بهم بگی تو

بیتاب توام بیخیاله منی رویایه منو آتیش میزنی

با رنگ چشات داری دل میبری تو ماله منی

دستات بگو توو دستایه کیه این عاشقی نیست دیوونگیه

نیستیو چشات باز بارونیه این بازی چیه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی