loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 224 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از افشین سیاهپوش به اسم با من چیکار کردی

افشین سیاهپوش آهنگ با من چیکار کردی

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید افشین سیاهپوش با من چیکار کردی

با من چیکار کردی

رفتی که برگردی
خورشید من بودی

دور کی میگردی
با من چیکار کردی از خونه بیزارم
چراغا خاموشن شبا که بیدارم
دست خودم نیستش یادت که می افتم
بیشتر سفید میشن موهامو میگفتم

تازه یکم شادی

به زندگیم دادی
چطور به زندونیت

میگی که آزادی

واسم قفس ساختی

خواستم که خوشحال شی
تا آسمونه این بی پرو بال باشی
من مرد روزایه تنهاییو گریه ام
اما به جونه تو هی بونه میگیرم

دست خودم نیستش یادت که می افتم
بیشتر سفید میشن موهامو میگفتم

تازه یکم شادی

به زندگیم دادی
چطور به زندونیت

میگی که آزادی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی