loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 155 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از معين به اسم تو كه تموم دنيامي

معين آهنگ تو كه تموم دنيامي متن آهنگ تو که تموم دنیامی معین

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

 

متن آهنگ تو که تموم دنیامی معین
آره من عاشقت هستم همیشه بجز تو کی پناه خونه میشه
دلیل گریه های من تو بودی دلیل خنده هام هستی همیشه

تو که تمومه دنیامی تمومه آرزوهامی
بدونه تو نمیتونم تویی که عشقو رویامی

تو که تنها دلیل زندگیمی تورو قد یه دنیا دوست دارم
تا میبندم چشامو هرجا باشم تورو حس میکنم اینجا کنارم
فقط آرامش دستات میتونه هنوزم باعث دیوونگیم شه
نگاه روشنی بخش تمومه شبایه سوتو کور زندگیم شه

تو که تمومه دنیامی تمومه آرزوهامی
بدونهتو نمیتونم تویی که عشقو رویامی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی