loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 329 شنبه 18 مهر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد پهلان و علی نجات به نام تیک تیک

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۳۲۰ MP3

Hamed Pahlan & Ali Nejat – Tik Tik

 دانلود با لینک مستقیم : کیفیت ۱۲۸ MP3

Hamed Pahlan & Ali Nejat – Tik Tik

متن آهنگ جدید حامد پهلان و علی نجات تیک تیک

دو ماه همیشه همین دورو وره

دنبالم که میشه هوا دو نفره

من تو رو میخوامت تو منو چی , منو چی

یا بگو که با منی همه میدونن تو با منی

من تو رو میخوامت تو منو چی , منو چی

بی تو پرته این حواس بی تو قلبم رو هواست

بگو تو منو چی منو چی

چشمام رو نگاه تو زوم تویی تنها آرزوم

بگو تو منو چی

دو ماه همیشه همین دورو وره

دنبالم که میشه هوا دو نفره

من تو رو میخوامت تو منو چی , منو چی

یا بگو که با منی همه میدونن تو با منی

من تو رو میخوامت تو منو چی , منو چی

هوا سرده یا تنه تو داغ بینه ما یه اتفاق

افتاد ولی کسی ندیده چون خاموش بودن چراغا

امشب باز تویه بغلت با اون بدت دیوونم میکنی با بدت

رویه تنه تو جایه انگشت بغلم کن بغل از پشت

دو ماه همیشه همین دورو وره

دنبالم که میشه هوا دو نفره

من تو رو میخوامت تو منو چی , منو چی

یا بگو که با منی همه میدونن تو با منی

من تو رو میخوامت تو منو چی , منو چی

هوا شده تاریک دله من به دلت نزدیک

خوشگل باریک ساعت میزنه تیک تیک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی