loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 775 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای شهاب تیام به اسم کم ندارم

شهاب تیام موزیک ویدیو کم ندارم



 Shahab Tiam - Kam Nadaram - HD 1080 [Tak3da].mp4 66.5 MB 2015-06-27
 Shahab Tiam - Kam Nadaram - HD 720 [Tak3da].mp4 37.5 MB 2015-06-27
 Shahab Tiam - Kam Nadaram - HQ 480 [Tak3da].mp4 21.3 MB 2015-06-27
 Shahab Tiam - Hamechi Khobeh [320].mp3 7.7 MB 2015-06-27
 Shahab Tiam - Hamechi Khobeh [128].mp3 3.1 MB 2015-06-27

 

تو رو میخوام بیا کنار من باش تو گل بهار من باش هرچی بخوای همونه
تو که باشی هوام مثل بهشته چقد خوبه که عشقت تو قلب من میمونه

اگه تو بگی دیگه دارم هواتو
باتو چیزی کم ندارم غصه و غم ندارم
تو نگیر ازم عزیزم مهر و وفاتو دارم هواتو
همه چیزم تویی بی تو میمیرم تا دستاتو میگیرم چه زیبا میشه حالم
تویی جونم دلم پیش تو شاده چقد آروم و ساده شدی فکر و خیالم
با تو همه چی خوبه بی تو دلم آشوبه
اگه تو بگی دیگه دارم هواتو
باتو چیزی کم ندارم غصه و غم ندارم
تو نگیر ازم عزیزم مهر و وفاتو دارم هواتو

♫♫♫

کاش بدونی عشقی که تو دادی شده دلیل شادی برای خستگیهام
کاش بدونی من جز عشق پاکت بجز شرم نگاهت ازت چیزی نمیخوام

با تو همه چی خوبه بی تو دلم آشوبه
اگه تو بگی دیگه دارم هواتو
باتو چیزی کم ندارم غصه و غم ندارم
تو نگیر ازم عزیزم مهر و وفاتو دارم هواتو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی