loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 317 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از سامان جلیلی به اسم وای دلم

سامان جلیلی آهنگ وای دلم

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید سامان جلیلی وای دلم

وای دلم وای دلم وای دلم

عشقه من کجایه زندگیتم بگو

از این روزایه پرپر بگو که میرسیم به آخر بگو
عشقه من الان که روبروتم بگو
بگو که آرزوتم بگو تمومه زندگیتم بگو
وای دلم منو میکشه سکوتت وای دلم عذابم میده نبودت
وای دلم بدون تو نمیتونم وای

وای دلم بگو از من دل میکنی وای دلم تو هنوزم عشقه منی
وای دلم بدونه تو نمیتونم وای

عشقه من چی مونده از غرورم بگو
چرا من از تو دورم بگو از این سکوته مبهم بگو
عشقه من الان که روبروتم بگو
که میکنی تو ترکم بگو رسیده روز مرگم بگو

وای دلم منو میکشه سکوتت وای دلم عذابم میده نبودت
وای دلم بدون تو نمیتونم وای

وای دلم بگو از من دل میکنی وای دلم تو هنوزم عشقه منی
وای دلم بدونه تو نمیتونم وای

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی