loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 237 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از امید علومی به اسم پشیمون میشی

http://dl.tak3da.com/download/1394/07/Omid%20Oloumi%20-%20Pashimoon%20Mishi.jpg

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امید علومی پشیمون میشی

من پیشت نشستمو تو توو فکر اونی

به اونم دروغ میگی که باهاش میمونی

من به تو فکر میکنم تو ولی با اونی

هیچکسی من نمیشه خودتم میدونی

ولم بکن آخه دوست دارم واسه اونی که میفهمست

بعد تو قلبه من ساده بگم گوش کن

از هر چی عشقه خستست

تو فکرتم اما تو فکرشی باشه یه روز پشیمون میشی

یه روز که تنهایی دلتنگمی اما خودت پشیمونی

داری انکار میکنی

من اینو میفهمم

میبینی تو گریه هامم

دوباره میخندم

من پیشت نشستمو تو به اون حس داری

به اونم دروغ میگی

که اونو دوست داری

ولم بکن آخه دوست دارم واسه اونی که میفهمست

بعد تو قلبه من ساده بگم گوش کن

از هر چی عشقه خستست

تو فکرتم اما تو فکرشی باشه یه روز پشیمون میشی

یه روز که تنهایی دلتنگمی اما خودت پشیمونی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی