loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 265 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی از امیراس به اسم لعنت به تو

امیراس آهنگ لعنت به تو

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

برای دلواپسیام,دیگه نمونده حالی
خونه بدون تو شده یه جای سرد وخالی
گذشت ولی,حس میکنم تو با منی هنوزم
دارو ندارمو گرفتی.بده حالو روزم
بگو چی شد قولا و حرفای تو
روزی که حلقه رو گذاشتم توی دستای تو
آتیش زدی به زندگیم,خدا ازت نگذره
لعنت به تو گفتی که ماجدا باشیم بهتره
لعنت به من که باورت کرده بودم چه ساده
لعنت به تو گفتی برم, برام مثت زیاده

کنار من بودی ولی,دلت یجا دیگه بود
دنیای من بودی ودنیات یه نفر دیگه بود
غرورمو شکستی و یروز یجا میگیرم
تقاص روزایی که میخواستم برات بمیرم
رفتی ولی موندی هنوزم توی خاطره من
دیگه تورو ندارمت - نمیشه باوره من
آتیش زدی به زندگیم,خدا ازت نگذره
لعنت به تو گفتی که ماجدا باشیم بهتره
لعنت به من که باورت کرده بودم چه ساده
لعنت به تو گفتی برم برام مثت زیاده

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی