loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 178 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از بهنام صفوی به اسم حیف | + متن آهنگ

بهنام صفوی آهنگ حیف

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید بهنام صفوی حیف

حیف دیگه دیره باید که بری
واسه رفتن از اینجا حاضری
این چمدونا پره از خاطره هامون
نرو تا یه ذره آروم بگیره بارون
کاشکی میشد این لحظه زمان می ایستاد
تو موهات رو وا میکردی تویه باد
نمیخوام دنیارو بعد از هم ببینی
نمیخوام پیشه یکی دیگه بشینی
بیزارم از گذشته و آیندم
من غیر از تو از هر چیزی تو دنیا دل کندم
روزایه با تو بودنو دوست دارم
تو نباشی از هر روزو فرداهام بیزارم
بیزارم از گذشته و آیندم
من غیر از تو از هر چیزی تو دنیا دل کندم
روزایه با تو بودنو دوست دارم
تو نباشی از هر روزو فرداهام بیزارم

بیزارم از گذشته و آیندم
من غیر از تو از هر چیزی تو دنیا دل کندم
روزایه با تو بودنو دوست دارم
تو نباشی از هر روزو فرداهام بیزارم

بیزارم از گذشته و آیندم
من غیر از تو از هر چیزی تو دنیا دل کندم
روزایه با تو بودنو دوست دارم
تو نباشی از هر روزو فرداهام بیزارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی