loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 413 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از مهدی شکوهی به اسم چشماتو

مهدی شکوهی آهنگ چشماتو

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مهدی شکوهی چشماتو

نفسه تو واسم نفسه واسه منم این لحظه بسه

که یه دفعه حتی یه دفعه دستم به دست تو برسه

تو که همه دنیایه منی دلیله این عاشق شدنی

تو قفسه چشمایه منی نمیشه دیگه پر بزنی

چشماتو لحظه ای که دیدم غیر از تو از همه بریدم

من تو خواب عکستو میدیدم خودتو دیدم از خواب پریدم

چشماتو لحظه ای که دیدم

غیر از تو از همه بریدم

من تو خواب عکستو میدیدم

خودتو دیدم از خواب پریدم

نمیبینی این قلبه منه به این درو اون در میزنه

که تو بگی آره با چشات دیوونه ی عاشق شدنه

سرتو بچرخون طرفم نمیدونی من این طرفم

مگه نمیخونی تو چشام نمیدونی از تو چی میخوام

چشماتو لحظه ای که دیدم غیر از تو از همه بریدم

من تو خواب عکستو میدیدم خودتو دیدم از خواب پریدم

چشماتو لحظه ای که دیدم

غیر از تو از همه بریدم

من تو خواب عکستو میدیدم

خودتو دیدم از خواب پریدم

چشماتو لحظه ای که دیدم غیر از تو از همه بریدم

من تو خواب عکستو میدیدم خودتو دیدم از خواب پریدم

چشماتو لحظه ای که دیدم

غیر از تو از همه بریدم

من تو خواب عکستو میدیدم

خودتو دیدم از خواب پریدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی