loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 137 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از محسن یاحقی به اسم شهر بی تو

محسن یاحقی آهنگ شهر بی تو متن آهنگ جدید محسن یاحقی شهر بی تو

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید محسن یاحقی شهر بی تو

تن من سرده از اون روزی که بی تو بی نشونم تا دوباره دیدنت یه لحظه آروم نمیمونم

من تو شهره بی تو زندم یخ زده تمومه جونم بیا گرماتو تنم کن تو با دستات بپوشونم

این خیابونای بی تو همه به چشام غریبن هر کجا خاطره داریم تو نباشی یه فریبم

وقتی همدردی نمونده با کی میشه هم صدا شی

تویه شهر بی ترحم خیلی سخته زنده باشی

میرم از شهری که هر جاش پره از کوچه ی بن بست

هر کی میگه آشناته بیشتر از همه غریبست

میرم از شهری که بی تو پره تردیدو عذابه

بی تو سهم من از این شهر لحظه های اضطرابه

تن من سرده از اون روزی که بی تو بی نشونم

تا دوباره دیدنت یه لحظه آروم نمیمونم

من تو شهره بی تو زندم یخ زده تمومه جونم

بیا گرماتو تنم کن تو با دستات بپوشونم , تو با دستات بپوشونم

این خیابونای بی تو همه به چشام غریبن

هر کجا خاطره داریم تو نباشی یه فریبم

وقتی همدردی نمونده با کی میشه هم صدا شی

تویه شهر بی ترحم خیلی سخته زنده باشی

میرم از شهری که هر جاش پره از کوچه ی بن بست

هر کی میگه آشناته بیشتر از همه غریبست

میرم از شهری که بی تو پره تردیدو عذابه

بی تو سهم من از این شهر لحظه های اضطرابه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی