loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 138 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از سیامک عباسی به اسم تن سپرده به باد

سیامک عباسی آهنگ تن سپرده به باد



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید سیامک عباسی تن سپرده به باد

مثله برگی تن سپرده به بادم ساده بودم دل به دسته تو دادم
طعمه شیرینه نگاهه دروغت کودکیهامو میاره به یادم
دل ندادی عشقمون پا بگیره تو یه روزی برمیگردی که دیره
خاطراتت هنوز دلنشینه حالو روزم تا همیشه همینه
خاطراتت با من رفیقه زخمه تو رویه قلبم عمیقه
خاطراتت با من رفیقه

زخمه تو رویه قلبم عمیقه

قلب تنهامو تنهاتر کردی من هرگز نمیذارم برگردی
دنیایه قبل از تو زیباتر بود دنیایه بی عشقو باور کردی
دنیایه بی عشقو باور کردی

خاطراتت با من رفیقه زخمه تو رویه قلبم عمیقه
خاطراتت با من رفیقه

زخمه تو رویه قلبم عمیقه

مثله برگی تن سپرده به بادم

ساده بودم دل به دسته تو دادم
طعمه شیرینه نگاهه دروغت

کودکیهامو میاره به یادم
دل ندادی عشقمون پا بگیره تو یه روزی برمیگردی که دیره
خاطراتت هنوز دلنشینه

حالو روزم تا همیشه همینه
خاطراتت با من رفیقه زخمه تو رویه قلبم عمیقه
خاطراتت با من رفیقه

زخمه تو رویه قلبم عمیقه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی