loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 210 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از علی بابا به اسم هنوز نمردم

 

علی بابا آهنگ هنوز نمردم

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید علی بابا هنوز نمردم

هنو نمردم نمیترسم از کسی

خیلی مونده به گردم برسی

همون داداشیا همون رفیقای سابقمون

چاقالایی که خودم یاد دادم بهشون راه رفتنو

آره حاجی ولی خیلی زود از یاد رفتمو

اونا همه من تک اونا خوبو من بد

من در جا میزنم اونا عند حرکت

بذار بگن خوردش نترسید دود کردش اما نلغزید

بذار فوش بدن زیر پستایی که عکسامون یه روز با هم درخشید

به مولا که الکی من نشدم این

من زخمیو لاشخورو تو کمین

نبود پول تویه جیبم پره گرگ تویه مسیرم

ولی تا اینجا باور کن پیاده رسیدم

شعر آهنگ جدید علی بابا هنوز نمردم

هنو نمردم داغمو تو یاد اونروزا خوش همون میتینگا

همون دوره ای که ترجیح دادم دیس لاوو به هیپ هاپ ادیت باکس

دلم تنگه واسه اون دوره ها

ولی نامرد هیپ هاپ خط کشید دله ما

رفتن رفیقا رفت بچگیا پرونده سیا و نعشگیا

اگه ترافیک فشار کاری تا صبح بیداری معده خالی

کمبود مالی سیگار چایی سیگار چایی

نبود راهی بزنم بیرون رد داد مخ

خز شم مردم ساختن بت

فکرم برد نیست نه حتی رفیق نیست درد

اعصاب نبود غرور همش میشکست

هیچ کس نفهمیده شاله منو همه بردن از یاد منو

ولی هنوز میتونم میدونم واسه هیپ هاپ میدونم تا آخرش میخونم

هنو نمردم ولی خواب بسمه

آروم میام از پایه خستمه شاه تو اصلا دنباله چی

بخواب زمین بابا اوس..

چند نفر همتون رو هم چند تا

شما همه رو به رویه منو منم تنها

بمیرمم هیچ وقت سر خم نمیاد

تو فرو کن از پشت من دردم نمیاد

یه روز قرار بود پشت به پشت بمونیم حرومتون هر چی خورده بودین

چقد پشت سرم تو نبودم حرف گفته بودین

مثلا ماها همه سر یه سفره بودیم

چقد بد میگفتی از اون داداشیت

چی شد لاشی که بازم باهاشی

نیستید پیشم خوب به درک

تف به ذات همتونو به اون نونو نمک

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی