loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 142 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از علی اصحابی به اسم خاطرات خوب

علی اصحابی آهنگ خاطرات خوب متن آهنگ جدید علی اصحابی خاطرات خوب

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید علی اصحابی خاطرات خوب

به یادت گریه مینویسم که عشقت سایه بون من بود
تو حبس تلخ روزگارم رفیقه مهربون من بود
گذشت اون خاطراته شیرین که اسمت رو زبونه من بود
شبایه تیره ای که چشمات چراغه آسمونه من بود
سراغ از هر چی میگرفتی تو این دنیا نشونه من بود
هنوزم دل نکندم آسون من از عشقی که جونه من بود
بیا و مهربونه من باش که عشقت مهربونه من بود
بگو از خاطراته خوبم چرا رفتی ، چرا رفتی

بگیر از سایه ها سراغی که بی تو تلخه روزگارم
بجز تو با کسی نبودم بجز تو چاره ای ندارم
منو بارون و بیقراری که شست از شیشه ها غبارم
به عشقت نامه مینویسم به شوقت لحظه میشمارم
من ابری خیسه خاطراتم که دست از گریه بر ندارم
صدام کن مثله روز روشن ببر از این هوایه تارم
صدام کن تا برات میخونم صدام کن تا هواتو دارم
بگو از خاطراته خوبم چرا رفتی

به یادت گریه مینویسم که عشقت سایه بون من بود تو حبس تلخ روزگارم رفیقه مهربون من بود
گذشت اون خاطراته شیرین که اسمت رو زبونه من بود

شبایه تیره ای که چشمات چراغه آسمونه من بود

سراغ از هر چی میگرفتی تو این دنیا نشونه من بود
هنوزم دل نکندم آسون من از عشقی که جونه من بود
بیا و مهربونه من باش که عشقت مهربونه من بود
بگو از خاطراته خوبم چرا رفتی ، چرا رفتی

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی