loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 153 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

رضا صادقی و محسن خانی آهنگ دستتو ول نمیکنم متن آهنگ جدید رضا صادقی و محسن خانی دستتو ول نمیکنم

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید رضا صادقی و محسن خانی دستتو ول نمیکنم

هیچکسی به جز خودت نداشت هوامو تازه فهمیدم تو میمونی برامو

تو دلم حرف میزنم اما تو میشنوی صدامو تو فقط بودی که دستامو یه لحظه ول نکردی

خیلی وقته که بهت سر نزدم دلم گرفته من به جز با همه راه اومدم دلم گرفته

دوست دارم حرف بزنم اما گلومو غم گرفته اینقده خوبی که این جدایی رو باور نکردی

دیگه دست تورو ول نمیکنم جز تورو مهمونه دل نمیکنم

این دلی که مثل دریا میمونه من دیگه عشقتو با هیچی عوض نمیکنم

دیگه دست تورو ول نمیکنم جز تورو مهمونه دل نمیکنم

این دلی که مثل دریا میمونه من دیگه عشقتو با هیچی عوض نمیکنم

همه ی دنیارو چرخیدمو مثل تو ندیدم

بی تو هر سمتی که رفتم به یه بی راهه رسیدم

بی تو رفتنو زدن همه یه خنجر تویه پشتم

با تو ای خدا همه دنیارو دارم تویه مشتم

با تو ای خدا همه دنیارو دارم تویه مشتم

دیگه دست تورو ول نمیکنم جز تورو مهمونه دل نمیکنم

این دلی که مثل دریا میمونه من دیگه عشقتو با هیچی عوض نمیکنم

دیگه دست تورو ول نمیکنم جز تورو مهمونه دل نمیکنم

این دلی که مثل دریا میمونه من دیگه عشقتو با هیچی عوض نمیکنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی