loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 418 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از چارتار به اسم آسمون هم زمین می خورد

چارتار آهنگ آسمون هم زمین می خورد

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید چارتار آسمان هم زمین میخورد

صدایم را به یاد آر اگر آواز غمگینی به پا شد

من این شعر گرانم که از ارزانو ارزانی جدا شد

من هر چه ام با تو زیباترم بر عاشقت آفرینی بگو

تابیده ام من به شعر تنت میخوانمت خط به خط مو به مو

بی تو بی شب افروزی ماندنت بی تب تندو پیراهنت

شک نکن من که هیچ آسمان هم زمین میخورد

بی تو بی شب افروزی ماندنت

بی تب تندو پیراهنت

شک نکن من که هیچ

آسمان هم زمین میخورد

صدایم را به یاد آر اگر آواز غمگینی به پا شد

من این شعر گرانم که از ارزان و ارزانی جدا شد

من هر چه ام با تو زیباترم بر عاشقت آفرینی بگو

تابیده ام من به شعر تنت میخوانمت خط به خط مو به مو

بی تو بی شب افروزی ماندنت بی تب تندو پیراهنت

شک نکن من که هیچ آسمان هم زمین میخورد

بی تو بی شب افروزی ماندنت

بی تب تندو پیراهنت

شک نکن من که هیچ

آسمان هم زمین میخورد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی