loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 212 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

پرهام ابراهیمی آهنگ عشق رویایی

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید پرهام ابراهیمی عشق رویایی

این روزا که عاشقی تنها یه افسانه ست عاشقه یه روزه هم فتو فراوونه

تویه این دنیایی که عاشقی کمرنگ شد کی آخه مثله من از عشقه تو داغونه

تو واسم یه دونه ای تمومه دنیامی تویه راه عشقه تو مثله یه سربازم

وقتی خواستی بدونی چقدر دوست دارم تو فقط اشاره کن جونمو میبازم

تو فقط اشاره کن جونمو میبازم

خودمو به خاطر تو میزنم به آب و آتیش حیفه قدرمو ندونی من که عاشقم خداییش

تنها آرزوم تو هستی که بذاری دست رو دستم با همه بد قلقیات تا ته خط با تو هستم

این روزا که زندگی شبیه یک جنگه واسه پیروزی دلم فقط تورو داره

ش و روزم تویی و خوابو خیالم تو باورم کن که دلم خیلی گرفتاره

به تو مینازمو از عشقه تو مغرورم سرتر از معشوقه های همه دنیامی

با نگاهت زیرو رو میشه دله عاشق عشقه رویایی من آخره رویایی

عشقه رویایی من آخره رویایی

خودمو به خاطر تو میزنم به آب و آتیش

حیفه قدرمو ندونی من که عاشقم خداییش

تنها آرزوم تو هستی که بذاری دست رو دستم

با همه بد قلقیات تا ته خط با تو هستم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی