loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 489 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از فتاح فتحی آهنگ قرار نبود نباشم

فتاح فتحی آهنگ قرار نبود نباشم



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید فتاح فتحی قرار نبود نباشی

قرار نبود من برمو تو بشینی گریه کنی
یه حرفایی هست که نمیشه گفت تلفنی

باید ببینمت بگم چرا هنوز فکر منی
یه جا قرار بذار بیا سنگامونو وا بکنیم

قرار نبود نباشمو به یاد من بیفتی تو

برو دیگه برنگرد اینو مگه نگفتی تو

نذار تو گریه هاتو باز پایه منو پایه دردم

اگه تو میخواستی منو اصلا نمیذاشتی برم

قرار نبود نباشمو به یاد من بیفتی تو برو دیگه برنگرد اینو مگه نگفتی تو

نذار تو گریه هاتو باز پایه منو پایه دردم اگه تو میخواستی منو اصلا نمیذاشتی برم

اینو گفتمو میگم من با تو یه جوره دیگم

من به تو دلبستمو هستم با تو یه جوره دیگم

یه حرفی تو دلم مونده یه احساسی بهت دارم
تو از چشمام میفهمی چقدر من دوست دارم

قرار نبود نباشمو به یاد من بیفتی تو

برو دیگه برنگرد اینو مگه نگفتی تو

نذار تو گریه هاتو باز پایه منو پایه دردم

اگه تو میخواستی منو اصلا نمیذاشتی برم

قرار نبود نباشمو به یاد من بیفتی تو برو دیگه برنگرد اینو مگه نگفتی تو

نذار تو گریه هاتو باز پایه منو پایه دردم اگه تو میخواستی منو اصلا نمیذاشتی برم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی