loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 159 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سمیر شکیبا و مجید ملوندی آهنگ ای کاش

 



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید سمیر شکیبا و مجید ملوندی ای کاش

اگه از من سیره گریه بی تاثیره

راهمون بی راهست جاده بی تقصیره

اگه سرده دستاش اگه تلخه حرفاش

باز میخوام برگرده ولی افسوس ای کاش

عاشقم میموندو اسممو میخوندو

قدرمو میدوسنت میدونم میتونست

هی به من بد کردو راهمو سد کردو

نمیفهمید انگار حاله این شبگردو

نمیدونم چه مرهمی مرهمه قلبه خستمه

گذاشتو رفت اونکه میگفت دوسم داره عاشقمه

همون که با چه قیمتی زندگیمو باختم به پاش

با کوله باره خاطره رفتو منو تنها گذاشت

اگه ترکم کردو اگه قسمت اینه

خدا اینجا هستو اشکامو میبینه

یقشو میگیره آه من نفرینه

این برایه قلبم بهترین تسکینه

اگه از من سیره گریه بی تاثیره راهمون بی راهست جاده بی تقصیره

اگه سرده دستاش اگه تلخه حرفاش باز میخوام برگرده ولی افسوس ای کاش

عاشقم میموندو اسممو میخوندو قدرمو میدوسنت میدونم میتونست

هی به من بد کردو راهمو سد کردو نمیفهمید انگار حاله این شبگردو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی