loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 235 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای سعید شایسته به اسم آه از بی وفایی

سعید شایسته موزیک ویدیو آه از بی وفایی



 Saeed Shayesteh - Ah Az Bivafai - HD 1080 [Tak3da].mp4 178.9 MB 2015-07-23
 Saeed Shayesteh - Ah Az Bivafai - HD 720 [Tak3da].mp4 87.8 MB 2015-07-23
 Saeed Shayesteh - Ah Az Bivafai - HQ 480 [Tak3da].mp4 46.9 MB 2015-07-23

 

♫♫♫

غم تو غم من غم ما

 غم زندگی مشکل ما

 غم این شب بی ستاره که دل راهی جز تو نداره

غم اینهمه بی وفایی

اصلا بندمه آشنایی

 چقد سرخوشم شادم امشب که تو بازم تو بزم مایی

که تو بازم تو بزم مایی

اه از بی وفایی امان از این جدایی

اه از بی وفایی امان از این جدایی

جون من امشب و بیخیال باش چقد خوبه که پیش مایی

جون من امشب و بیخیال باش چقد خوبه که تو بزم مایی

♫♫♫

غم و دلخوشی یعنی زندگی بیا امشب و خوش باش

بیا امشب و خوش باش

دل و خالی از کینه ها بکن بزن جام و هم خوش باش

بزن جام و هم خوش باش

قشنگیه این زندگی تویی بخند و زیبا باش

بیا جلوتر تا که دیده شی همیشه پیدا باش

ببر لذت از لحظه لحظه هات مقلب دنیا باش

نشو ذره ذره اسیر غم نهنگ دریا باش

اه از بی وفایی امان از این جدایی

اه از بی وفایی امان از این جدایی

جون من امشب و بیخیال باش چقد خوبه که پیش مایی

جون من امشب و بیخیال باش چقد خوبه که تو بزم مایی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی