loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 260 جمعه 05 دی 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و زیبا از احسان خواجه اميري به اسم اعجاز

احسان خواجه اميري آهنگ اعجاز متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری اعجاز

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری اعجاز

یک لحظه سردیو یک لحظه آتیش تو هر جوری که باشی سازگارم
پر از آشفتگی میشم کنارت من این آشفتگی رم دوست دارم
نباشی هر شبه من میشه یلدا ترحم کن به این شبهای تیره
به جز تو کی تو این دنیا میتونه این آرامش رو از من پس بگیره
تموم روزاهام بی تو سیاهه کنار شب نوازشهای مرده با اعجاز نگاهت مومن شدم من
واسه من عشق تنها قبله گاهه

تو تنهایی تمومه زندگیمی کنارت آرزویی کم ندارم
محاله حتی واسه چند لحظه بدون بودنت طاقت بیارم
یه وقتی نا خودآگاه سرد میشی یه وقت گرمیه تابستونو داری
همین قدری ازت دیدم بتونی بهارو آخر آذر بیاری
نباشی هر شبه من میشه یلدا ترحم کن به این شبهای تیره
به جز تو کی تو این دنیا میتونه این آرامش رو از من پس بگیره
تموم روزاهام بی تو سیاهه کنار شب نوازشهای مرده با اعجاز نگاهت مومن شدم من
واسه من عشق تنها قبله گاهه

واسه من عشق تنها قبله گاهه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی