loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 315 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از بهنام علمشاهی به اسم واکنش

بهنام علمشاهی آهنگ واکنش

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

از عشقم طفره نرو حرف من حرفه نرو عشق مضاعفه نرو

جهتم سمت توئه بی جهتم سمت توئه

جهتش سمت توئه بی جهتش سمت توئه

عشق این چیزا سرش نیست

این روزا اصلا غمش نیست

ارزش باختنش نیست

آخ دیگه طاقتش نیست

جهتم سمت توئه بی جهتم سمت توئه

جهتش سمت توئه بی جهتش سمت توئه

♫♫♫

در دلو دلو تو وا کنش به من تو واکنش بده

در دلو دلو تو وا کنش به من تو واکنش بده

عشق این چیزا سرش نیست

هرچی بگم کمش نیست

عشق این چیزا سرش نیست

هرچی میگه بسش نیست

از عشقم طفره نرو حرف من حرفه نرو عشق مضاعفه نرو

جهتم سمت توئه بی جهتم سمت توئه

جهتش سمت توئه بی جهتش سمت توئه

عشق این چیزا سرش نیست

این روزا اصلا غمش نیست

ارزش باختنش نیست

آخ دیگه طاقتش نیست

جهتم سمت توئه بی جهتم سمت توئه

جهتش سمت توئه بی جهتش سمت توئه

در دلو دلو تو وا کنش به من تو واکنش بده

در دلو دلو تو وا کنش به من تو واکنش بده

عشق این چیزا سرش نیست

هرچی بگم کمش نیست

عشق این چیزا سرش نیست

هرچی میگه بسش نیست

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی