loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 217 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از افشین امینی آهنگ دوست معمولی

افشین امینی آهنگ دوست معمولی

 



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید افشین امینی دوست معمولی

تصوره من از تو یه دنیا اعتماده رویای با تو بودن به چشم من زیاده

احساسمو به عشقت خیلی راحت نوشتم خدارو دوست دارم چون تویی تو سرنوشتم

خدا رو دوست دارم چون تویی تو سرنوشتم

پس یه دوست معمولی نباید بمونی من با تو راحتم تو آرومه جونی

پس یه دوست معمولی نباید بمونی

من با تو راحتم تو آرومه جونی

ببین چشمام بهت ثابت میشه صداقته حرفام

که با حرفات یه جورایی فقط آروم میشه دنیام

چقد خوبه چه حسه دلنشینی در تو میبینم

چه شیرینه که هر شب تو خیالم با تو میشینم

که هر شب تو خیالم با تو میشینم

پس یه دوست معمولی نباید بمونی من با تو راحتم تو آرومه جونی

پس یه دوست معمولی نباید بمونی

من با تو راحتم تو آرومه جونی

پس یه دوست معمولی

نباید بمونی

من با تو راحتم

تو آرومه جونی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی