loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 1403 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای شهرام صولتی به اسم عمر دوباره

شهرام صولتی موزیک ویدیو عمر دوباره

 

 

 Shahram Solati - Omre Dobareh - HD 1080 [Tak3da].mp4 96.6 MB 2015-06-22
 Shahram Solati - Omre Dobareh - HD 720 [Tak3da].mp4 70.2 MB 2015-06-22
 Shahram Solati - Omre Dobareh - HQ 480 [Tak3da].mp4 28.2 MB 2015-06-22
 Shahram Solati - Omre Dobareh [320].mp3 7.4 MB 2015-06-22
 Shahram Solati - Omre Dobareh [128].mp3 3 MB 2015-06-22

 

هر لحظه دیدنت بود و نبودنت

از عاشقی برات هر چی بگم کمه

چه قدر دلم میخواد بهت نگاه کنم

خوشحالی واسه من فقط همینه که تو رو صدا کنم

دار و ندارم عمر دوبارم صبر و قرارم تویی فقط

عمرم و جونم نام و نشونم تنها بهونم تویی فقط

دار و ندارم عمر دوبارم صبر و قرارم تویی فقط

عمرم و جونم نام و نشونم تنها بهونم تویی فقط

♫♫♫

این اشتیاقم و دستای داغم و عشق و علاقم و به نام تو زدم

عشق همیشگی واسه دیوونگی یه عمری زندگی پیش تو اومدم

چهره ی ماه تو مثل فرشته هاس آینده ماله ماس من قولش و میدم

من قولشو  میدم… من قولش و میدم

دار و ندارم عمر دوبارم صبر و قرارم تویی فقط

عمرم و و جونم نام و نشونم تنها بهونم تویی فقط

دار و ندارم عمر دوبارم صبر و قرارم تویی فقط

عمرم و و جونم نام و نشونم تنها بهونم تویی فقط

♫♫♫

دار و ندارم عمر دوبارم صبر و قرارم تویی فقط

عمرم و و جونم نام و نشونم تنها بهونم تویی فقط

دار و ندارم عمر دوبارم صبر و قرارم تویی فقط

عمرم و و جونم نام و نشونم تنها بهونم تویی فقط

♫♫♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی