loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 362 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از مسعود امامی به اسم دلم رفت

مسعود امامی آهنگ دلم رفت

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مسعود امامی دلم رفت

کارمو ساخته عقلم دلمو باخته هرچی دارم انداخته زیر پاش

با حرفاش با کاراش منو دوخته به دنیاش

به زنجیر کشیده منو ای کاش

کاش حواسم به خودم بود حواسم به دلم بود

حواسم به دل همیشه از خود غافلم بود

کاش حواسم به خودم بود حواسم به دلم بود

کاش حواسم به دل همیشه از خود غافلم بود

من به هرچی که نشون از اونو عاشقه اون نداره میگم نه

من به هر خاطره ای که اونو یاد من نیاره میگم نه

من به هرچی که نشون از اونو عاشقه اون نداره میگم نه

من به هر خاطره ای که اونو یاد من نیاره میگم نه

شعر آهنگ جدید مسعود امامی دلم رفت

دلم رفت دلم رفت پی کارش روزگارش

همه ی دارو ندارشرو گذاشتش پای دنیای عجیب غریب چشماش

با کاراش منو دوخته به دنیاش به زنجیر کشیده منو ای کاش

کاش حواسم به خودم بود حواسم به دلم بود

کاش حواسم به دل همیشه از خود غافلم بود

کاش حواسم به خودم بود حواسم به دلم بود

کاش حواسم به دل همیشه از خود غافلم بود

من به هرچی که نشون از اونو عاشقه اون نداره میگم نه

من به هر خاطره ای که اونو یاد من نیاره میگم نه

من به هرچی که نشون از اونو عاشقه اون نداره میگم نه

من به هر خاطره ای که اونو یاد من نیاره میگم نه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی