loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 199 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

 دانلود آهنگ جدید و استثنایی از نابغه موسیقی ایران یوسف زمانی به اسم حس میکنم

یوسف زمانی آهنگ حس میکنم

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

دانود کاور (عکس) با سایز اورجینال

 

حس میکنم تو رو این حوالی چشمایه خیسو دستایه خالی
عطرت پیچیده تو اتاقم تو برام یه حس تازه داری
دلم واسه هم صحبتی رو سیاهه نیازش فقط یه نگاه میدونم که بی منت هوامو داری
مثه بعضیا نیستی کینه نداری
دل به دله ، دله تنهایی میدم تو این خلوت با تو آروم میشم
حتی این زندگی هم نسازه تو تویه قلبمی اون می بازه
حس تو قلبمو برده جایی کی بی معنیه بی قراری
تمنایه قلبم همینه چشاتو ازش بر نداری
از غرورم که بی جاش گذشتم میخوام بچه باشم مثه گذشتم
دل بریدم تحمل ندارم میخوام که سر رو شونهات بذارم
میخوام اسمتو کوه کنم پشت قلبم یه قلبی که تنهایه تنهاس
حواسم پش تو باشه همیشه تو باشی هوام تازه میشه
دل به دله ، دله تنهایی میدم تو این خلوت با تو آروم میشم
حتی این زندگی هم نسازه تو تویه این قلبمی اون می بازه
حس تو قلبمو برده جایی کی بی معنیه بی قراری
تمنایه قلبم همینه چشاتو ازش بر نداری

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی