loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 209 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

پویان آهنگ انگار عاشق شدم

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

نگات هر لحظه تو قلبم یه حس تازه میزاره

دلم از رفتنت هر دم چه بی اندازه غم داره

هوا باروینه امشب دلم از غصه غم داره

تا برگردی شب و روز و تو رو هر لحظه کم داره

چشمات همون نوره امیده که تو قلب من روشنه

قلبی که بی تو آروم نمیشد داره واسه خودت میزنه

اسمت همه جا ورد زبونمه به نگاه تو بر زدم

دیدمت نزدیک یه رویا انگار عاشق شدم

انگار عاشق شدم

یه رد مهروبی هست توی چشمایی که دیدم

تمو حس تو یک جا من از دستات فهمیدم

فقط آرامشت بسه واسه یک عمر خندیدن

تموم شهر ما را کنار هم دیگه دیدن

چشمات همون نوره امیده که تو قلب من روشنه

قلبی که بی تو آروم نمیشد داره واسه خودت میزده

اسمت همه جا ورد زبونمه به نگاه تو بر  زدم

دیدمت نزدیک یه رویا انگار عاشق شدم

انگار عاشق شدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی