loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 304 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از حجت درولی به اسم عادتم شده

http://dl.tak3da.com/download/1394/09/Hojjat-Dorvali-Adatam-Shode.jpg

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download


اشک تو چشم من بودو
ولی تو خندیدی با اون
تو با اون خوشیو من با چنتا یادگاریمون
فکر مردنو از نموندن سرم گذشت ۳ بار
هر چی بوده فراموشم شده صداشو در نیار
سهمه من نبودی اما قلبه من واست میمرد
طفلکی دلم که از دلت چه ساده ضربه خورد
حیف از اون همه علاقه
حیف از اون همه گذشت
حیف از عمر من که با تو رفتو دیگه برنگشت
بعد تو شکستن عادتم شده شبا رفیق
مثله جایه زخمه کهنه ی یه مرد نارفیق
که خیاله من ازش خیالی سردو باطله
سهمه من ازش چی شد صد هزار تا خاطره
عادتم شده شکستن
عادتم شده سکوت
عادتم شده ببینم اون نشسته روبروت
عادتم شده بشینمو کنار پنجره
زل زدن به آسمون بغضه تویه حنجره
♫♫♫♫♫♫
بگید که دستش یه روزی رو میشه بهش بگید
بگید که وقته خواب نگام به گوشیمه
بهش بگید که اون اندازش نبود
بهش بگید دلم مسخرش نبود
بهش بگید که زندگیم پر از غمه
هنوز تو گوشیم اسمش همدمه
بهش بگید فدایه قلبه تو خوبیایه من
فقط بخند تو رویایه من
تمومه خاطرات موند واسه من
عادتم شده شکستن عادتم شده سکوت
عادتم شده ببینم اون نشسته روبروت
عادتم شده بشینمو کنار پنجره
زل زدن به آسمون بغضه تویه حنجره


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی