loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 351 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از بهزاد پکس به اسم چجوری دلت اومد

بهزاد پکس آهنگ چجوری دلت اومد

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید بهزاد پکس چجوری دلت اومد

چه جوری دلت اومد از دلم بگذری زود

مگه قول نداده بودی به کسی دل ندی زود

چه جوری دلت اومد یه دفعه تنهام بذاری

چه جوری دلت اومد دست تو دست اون بذاری

نگو که واسه تو دیره دله من داره میمیره

اون که یه روزی نفس بود داره از پیش من میره

نگو که واسه تو دیره دله من داره میمیره

اون که یه روزی نفس بود داره از پیش من میره

چه جوری تونستی مگه میشه آخه خاطرات کشندست مگه میشه یادت

نباشه اون روزا رو نکنه آلزایمر گرفتی میگه یادم نمیاد خب مگه میشه آخه

ندیدی شکست چه جوری بغضه دلم دیگه بریده از آدمایه گربه صفت

دستام نمک نداره آره مثه من زیاده بودن توام شده واسم یه عادته بد

گریه هات ماله من بود ادا اطوارات کجا رفت

کسی گیر نمیده بهت خیالت راحته نه

فقط خوش بگذرون چون بی من خوشی تو

منم چشمام باز تا آخرین ساعت شب

دیدی آخرشم همونی شد که خواستی از عقده هایه بچگیمم جک میساختی

صدامو دوس نداشتی میگفتی روانیم میکنه

حرفام به دلت نمبشست برام شوک میساختی

تف تو روت با اون که با تو وایستاد باشه تو کاری کردی قضیمون داستان دار شه

نمیگم حق با منه اخلاقم بد بود درست

حالا باید خاطراته ته داستان شاخ شه

که خط و نشون بکشم واسه دلم من با این همه بدی عاشقتم

باشه بخند دیوونه شاخو دم نداره مگه غیر اینه میدونم باشه بخند

نگو که واسه تو دیره دله من داره میمیره

اون که یه روزی نفس بود داره از پیش من میره

نگو که واسه تو دیرهدله من داره میمیره

یه روزی نفس بود داره از پیش من میره

چقدر عوض شدی رنگ موهات عوض شده

ها ببینم ناخونم کاشتی ههه هوم مبارکه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی