loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 327 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

 آهنگ جدید و بسیار زیبا از عماد آرام به اسم آره+متن

عماد آرام آهنگ آره

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

آره یکی اومد آره

میگه دوسم داره

تو شبی که داره بارون میباره

میخوام بگیرم دستاتو باشی تو دنیامو

بگی به چشمام آره

کاش کی پیشم بمونیو قدرم بدونیو دل من دوست داره

آره نزدیک میشی به من وقتی میفهمی این دلم هواتو داره

میخوام فاصله ها کمشن همه دنیا بگن عشقت دوست داره

آره یکی اومد آره

میگه دوسم داره

تو شبی که داره بارون میباره … آره

آره یکی اومد آره

میگه دوسم داره

تو شبی که داره بارون میباره … میباره

میخوام بگیرم دستاتو باشی تو دنیامو

بگی به چشمام آره

کاش کی پیشم بمونیو قدرم بدونیو دل من دوست داره

آره نزدیک میشی به من وقتی میفهمی این دلم هواتو داره

میخوام فاصله ها کمشن همه دنیا بگن عشقت دوست داره

آره یکی اومد آره

میگه دوسم داره

تو شبی که داره بارون میباره … آره

آره یکی اومد آره

میگه دوسم داره

تو شبی که داره بارون میباره … میباره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی