loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 253 سه شنبه 14 مهر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از احمد سعیدی به اسم Recall

Ahmad Saeedi - Recall

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید احمد سعیدی به یاد بیاورید

وابستت شدم میشه برگردی بمونی با من

دارم عاشق میشم از احساسم پیداست

چقد این حادثه تو این لحظه زیباست

از اینجای دنیا دلم میخواد تنها

تو باشی همخونم بمونی تو دنیام

وابستت شدم شدیدا دوست دارم

میشه برگردی بمونی بازم کنارم

وابستت شدم شدیدا دوست دارم

میشه برگردی بمونی بازم کنارم

مراقبت بودم تمومه روزامو

نبودی تو دنیام نخواستم این دنیارو

واسه تو چشمامو رویه دنیا بستم

همیشه زندگی رو باتو میخواستم

وابستت شدم شدیدا دوست دارم

میشه برگردی بمونی بازم کنارم

وابستت شدم شدیدا دوست دارم

میشه برگردی بمونی بازم کنارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی