loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 263 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از مهدی اسدی به اسم حس بارون

مهدی اسدی آهنگ حس بارون

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مهدی اسدی حس بارون

دوباره بارون بارون بارون میباره آروم آروم آروم

رفتی تو آسون از این خیابون ندیدی اشکامو تو زیره بارون

وقتی تو آسون دل کندی آروم ندیدی قلبم بی تو شکست

هق هقه منو اون همه غمو تو وجودم بی تو نشست

باور نمیکنم که دلم واست حتی از اون روزام تنگ تر شده

حسم به بارونو خاطراتمون هر دفعه رفتیو کمتر شده

باور نمیکنم که دلم واست

حتی از اون روزام تنگ تر شده

حسم به بارونو خاطراتمون

هر دفعه رفتیو کمتر شده

رفتی تو ندیدی دل بی تو شکست ندیدی چی به من گذشت

چه بده حالم تورو کم دارم تو دلم

رفتی تو بعد تو نیست دیگه کسی به من بگه همه کسی , چه بده حالم تورو کم دارم کنارم

دوباره بارون بارون بارون

میباره آروم آروم آروم

رفتی تو آسون از این خیابون

ندیدی اشکامو تو زیره بارون

وقتی تو آسون دل کندی آروم

ندیدی قلبم بی تو شکست

هق هقه منو اون همه غمو

تو وجودم بی تو نشست

باور نمیکنم که دلم واست

حتی از اون روزام تنگ تر شده

حسم به بارونو خاطراتمون

هر دفعه رفتیو کمتر شده

باور نمیکنم که دلم واست

حتی از اون روزام تنگ تر شده

حسم به بارونو خاطراتمون

هر دفعه رفتیو کمتر شده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی