loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 295 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبااز شاهین جمشید پور و فریبرز خاتمی به اسم عین خیالمم نیست

شاهین جمشید پور و فریبرز خاتمی آهنگ عین خیالمم نیست

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

 

من تویه عاشقی هم حق خودم رو خوردم

عاقبته این عشقو دست خودت سپردم

دست تو که نگاهت سمته یه جایه دیگه ست

تویه چشایه برفیت رد یه پایه دیگه ست

عین خیالمم نیست عین خیالمم نیست

عاشقی زورکی نیست عین خیالمم نیست

من تویه عاشقی هم حق خودم رو خوردم عاقبته این عشقو دست خودت سپردم

دست تو که نگاهت سمته یه جایه دیگه ست تویه چشایه برفیت رد یه پایه دیگه ست

عین خیالمم نیست عین خیالمم نیست عاشقی زورکی نیست عین خیالمم نیست

من تویه عاشقی هم حق خودم رو خوردم

عاقبته این عشقو دست خودت سپردم

دست تو که نگاهت سمته یه جایه دیگه ست

تویه چشایه برفیت رد یه پایه دیگه ست

عین خیالمم نیست عین خیالمم نیست

عاشقی زورکی نیست عین خیالمم نیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی