loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 150 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از امیر بهادر به اسم هیجان

امیر بهادر آهنگ هیجان



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امیر بهادر هیجان

خوب گوش کن چی میگم

خوب گوش کن چی میگم با تو یه جوره دیگم هر طور میشه بمون پیشم همیشه بمون

تو واسم اونی که میخوامی تو دیگه تمومه دنیامی

دیگه هیچیو هیچکیو نمیبینم تا تو جلو چشمامی

الانم باز تبتو دارم شده دوست داشتن تو کارم

هیجان قشنگی تو عشقه تو هست که من اونو خیلی دوست دارم

خوب گوش کن چی میگم با تو یه جور دیگم

هر طور میشه بمون پیشم همیشه بمون

زندگیم ماله تو همه چیم ماله تو

فقط اجازه بده باز بیام دنباله تو

خودمم میدونم به تو وابستست جونم هیچ اشکالی نداره اگه بگی دیوونم

خوب گوش کن چی میگم , با تو یه جور دیگم

هر طور میشه بمون پیشم همیشه بمون

بی تو زندگی نفس گیره دلم از غصه میمیره

کسی نمیتونه حتی به لحظه جایه تورو تو دلم بگیره

بی تو هیچی برام عالی نیست جایی برایه خوشحالی نیست

به جز عشق تو هیچ عشقی برایه من دیگه عشقه ایده آلی نیست

خوب گوش کن چی میگم با تو یه جور دیگم

هر طور میشه بمون پیشم همیشه بمون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی